Het was de buurman die zaterdagochtend wist te voorkomen dat een huis aan de Dorpsstraat in Broek op Langedijk afbrandde. Hij merkte dat er rook zijn binnenkwam en ging op onderzoek uit.

De rook bleek uit het huis van de buren te komen. Gelukkig beschikt hij over een sleutel waarmee hij binnen kon komen. Er bleek niemand in de woning aanwezig.

De inmiddels gealarmeerde brandweer was snel ter plaatse en maakte korte metten met de vlammen. De brand bleek te zijn ontstaan bij een koffiezetapparaat dat door de hitte bijna volledig onherkenbaar was geworden.

De brandweer heeft Salvage in kennis gesteld die de schade voor de verzekering in kaart zal brengen.

SFbBox by smart happy birthday wishes

Meer weten over adverteren op Langedijk Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@langedijkcentraal.nl