Langedijk Centraal

Op de Benedenweg in Sint Pancras heeft maandagavond even na 10 uur brand gewoed. De brand ontstond in de slaapkamer en is zeer waarschijnlijk te wijten aan het gebruik van een elektrische deken. De overbuurman waarschuwde de bewoonster omdat hij  een 'flikkerend licht' zag in de slaapkamer.

De brandweer was na de melding snel ter plaatse en kon het vuur snel doven. Dat kon echter niet voorkomen dat de kamer zwaar beschadigd is geraakt door roet en water. De al wat oudere bewoonster is in verband met rook inhalatie ter plekke nagekeken door een arts. (foto: DNP.NU)

SFbBox by smart happy birthday wishes

Meer weten over adverteren op Langedijk Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@langedijkcentraal.nl